piątek, 27 grudnia 2013

Blog Liebster Award


Parę dni temu zostałam mile zaskoczona przez Maksa, który nominował mnie do Blog Liebster Award. Jak można się doczytać: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Ładnie brzmi, prawda? A tak naprawdę (w wielkim skrócie) jest to forma łańcuszka między blogerami. Od siebie dodam, że jest to bardzo kreatywna forma łańcuszka ;-) Do której podchodzimy z przymrużeniem oka. Najpierw należy odpowiedzieć na 11 zadanych pytań, które czasem bywają nieźle zakręcone, a później samemu należy stworzyć podobną listę pytań i nominować kolejne blogi. Wszystko po to, by trochę się pobawić i pośmiać, ale i poznać z innej strony. Już bez zbędnego przedłużenia. Moje odpowiedzi:

1. Jeśli byłbyś zwierzęciem to jakim?

Ptakiem. Chciałabym móc latać i podziwiać okolicę z zupełnie innej perspektywy. Poczuć wolność i niezależność. Na dodatek mogłabym być sroką, bo uwielbiam błyskotki i biżuterię ;-)

2. Czy Bóg istnieje?

Wierzę, że tak.

3. Wolałbyś krótsze rybki czy dłuższe akwarium?

Dłuższe akwarium oznacza więcej mycia, a więc wybieram krótsze rybki. Miałam kiedyś, to wiem co to oznacza :D

4. Jaki jest Twój ulubiony kolor i dlaczego?

Niebieski ze wszystkimi swoimi odcieniami. Bo działa na mnie kojąco.

5. Można mieć satysfakcjonujące i godne życie w Polsce?

Myślę, że można. Posiadanie satysfakcjonującego i godnego życia nie jest zależne od miejsca zamieszkania, ale od tego jakim się jest człowiekiem. Na ile zdeterminowanym, by takie życie właśnie posiadać.

6. Jakiego imienia nigdy nie dałbyś swojemu dziecku?

Żadna Angelika czy Jessica albo Blue. Żadnego Zbyszka, Władka czy innego Lucjana.

7. Co udało ci się osiągnąć w życiu, z czego jesteś najbardziej dumny?

Przełamać własną nieśmiałość. Prawie nie ma już po niej śladu. Zyskałam dzięki temu niewyobrażalnie dużo, bo i poznałam wielu ciekawych ludzi, i uwierzyłam w siebie. W pewien zakręcony sposób dałam sobie szansę na ciekawsze życie.

8. Twój najstraszniejszy albo najśmieszniejszy sen to..

Generalnie to mam słabą głowę do snów. Może wybiorę opis najstraszniejszego. Byłam bardzo mała i chyba musiałam oglądać jakiś horror. Śniło mi się, że byłam w domu moich dziadków. Był środek nocy, wszędzie było ciemno a mnie gonił jakiś mężczyzna i chciał mnie skrzywdzić (nie mam pojęcia dlaczego ani skąd to wiedziałam). Uciekałam przed nim i ukrywałam się po kolei w pokojach. Na koniec skryłam się w sypialni, gdzie stanęłam za kotarą i czułam wszechogarniający paraliż. Najgorsza była myśl, kiedy wiedziałam, że on mnie w końcu znajdzie, że to tylko kwestia czasu. I ten odgłos nadchodzących kroków... Brr… do teraz mam ciarki na myśl o tym śnie.

9. Dom czy mieszkanie?

Zdecydowanie dom. Zapewne dlatego, że wychowałam się w domu z dużym ogrodem i nie jestem w stanie sobie wyobrazić spędzania całego dnia w 2-3 pokojach. Potrzebuję przestrzeni :-)

10. O czym zawsze chciałeś porozmawiać z rodzicami, a nigdy nie miałeś odwagi

Nie ma takiej rzeczy. Z rodzicami mam wspaniały kontakt i nie posiadam obaw przed zadawaniem im jakichkolwiek pytań.

11. Czy jesteś szczęśliwym człowiekiem?

Tak super szczęśliwym to nie. Ale tak ogólnie szczęśliwym to tak. Jestem na etapie rozpoznawania swoich marzeń i powoli zaczynam je realizować, a to po prostu musi napełniać mnie szczęściem. Blog jest tego najlepszym przykładem.

Moje pytania: 
  1. Co w życiu daje Ci szczęście?
  2. Jesteś pesymistą czy optymistą?
  3. Twoja pierwsza myśl po przebudzeniu to…
  4. Gdybyś mógł/-a zmienić jedną decyzję w swoim życiu, czego by dotyczyła?
  5. Jak odreagowujesz ciężki dzień?
  6. Którego słowa częściej używasz: „proszę” czy „dziękuję”?
  7. Co jest Twoją mocną stroną?
  8. Czego zapach uwielbiasz? (np. kawy, ciasta, lawendy, Chanel)
  9. Twoje wymarzone miejsce wakacji to…
  10. Bez jakiej jednej rzeczy nie wyobrażasz sobie życia?
  11. Które święta lubisz bardziej: Boże Narodzenie czy Wielkanoc? Dlaczego?

Lista nominowanych:
http://chodz-zatanczzemna.blogspot.com/
http://fotografie-elzbiety.blogspot.com/
http://il--libro.blogspot.com/
http://zycie-pelne-optymizmu.blogspot.com/
http://ishowyouaparadise.blogspot.com/
http://nothingisimpossibletoamind.blogspot.com/

Oto regulamin nominacji:
  1. Odpowiedz na 11 moich pytań, umieszczając odpowiedzi jako nowy wpis na Twoim blogu.
  2. Wyróżnij kolejnych 11 blogerów, informując ich o tym na ich blogu, dodając komentarz.
  3. Zadaj im własne 11 pytań, umieszczając je w tym samym wpisie, w którym odpowiedziałeś na moje pytania na swoim blogu.
  4. Aby ułatwić im życie wrzuć im w komentarz z nominacją linka do swojego bloga, do wpisu z pytaniami, na które mają Ci odpowiedzieć. Pamiętaj, że nie możesz nominować bloga, od którego otrzymałeś nominację
Życzę udanej zabawy ;-)

12 komentarzy:

  1. Widzę, że przyłożyłaś się do odpowiedzi:)
    Ciekawe, że na niektóre pytania odpowiedziałbym podobnie jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to perfekcjoniści - albo robią coś całym sobą, albo nie robią tego wcale ;-)
      A podobnie myślimy zapewnie w kwestii zwariowanych imion? ;-)

      Usuń
    2. Oczywiście poszczególne odpowiedzi trochę by się różniły, ale podobnie odpowiedziałbym na pytania: 1,2,3,5,6,7,8,11. Całkiem sporo:)

      Usuń
    3. Rzeczywiście podobieństwo jest uderzające :D
      Dobrze, że kolor lubisz inny, bo inaczej sam musiałbyś odpowiadać na własne pytania ;-)

      Usuń
    4. Ale kolor też podobny, bo zielony:)

      Usuń
    5. Z tym podobieństwem to trochę cieńko. Chyba, że jakieś lazurowe morza chodzą Ci po głowie :)
      Albo to jeziorko ze zdjęcia...

      Usuń
  2. też walczę z nieśmiałością:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę zwycięstwa w walce :)

      Usuń
  3. Spoko, widziałem, ale daj mi czas ;-0 ciekawe, jakie są najkrótsze rybki na świecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daję czas :)
      Co do rybek, to wpisałam w Goggle i chyba je zagięłam. Bo najkrótszej nie podaje. Może jakieś neonki?

      Usuń
  4. Ja także uporczywie i chyba bezskutecznie walczę z nieśmiałością..Ja także wychowałam się w domu. I w punkcie 5 masz zupełną rację...
    Chciałam tylko wspomnieć jeszcze, że napisałam post, który w moim odczuciu Ciebie zainteresuje. Nie ukrywam, że zależy mi na Twojej opinii. Mam nadzieje, że znajdziesz chwilkę na wyrażenie własnego zdania. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny.
      Co do walki z nieśmiałością - nie poddawaj sie. Bo warto wygrać tę walkę. Dla samej siebie ;-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...